Sunday, May 17, 2009

Destiny is sometimes cruel,
but I'll hold our fade in my hand carefully,
Forever..
nobody can destroy it !!!

As I love you,
so that I will trust you.
you belongs to me,
you are the only star belongs to me,
nobody can snatch that star out of my hand !!

19th Nov 2007 3.30am
" 傻老婆,你可以怀疑我任何事情。不过,请你不要怀疑我对你的爱。“

时间让我失去信心
昨晚闹脾气
对不起
时间让你失去本性
我爱的双鱼座男孩
在等你回来
时间让我忘记当初的感觉与承若
在找回自己
真的很没用

心事
难过
伤心
能为做点什么
什么也不能做
每次都耍你脾气
对不起
好想投入你的怀里
紧紧地抱着你
宁听你的心跳
但是
我现在做不到
老公
怎么办
我还能给你些什么

dear,

Please keep shining,
I like to see your smile,
I like to hear your soft sound,

So that,
please shine bright and warm my heart.

No comments:

Post a Comment